Влязъл ми е един бръмбър в главата.Общо взето не ползвам фаровете за мъгла та се чудя как да ги направя така че когато завивам надясно да свети десния, и обратно.С цел по -добра видимост от вътрешната страна на завоя.Сещам се за рид контакти и релета ма нямам идея къде да ги монтирам.Някакви идеи за начина на изпълнение.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Фарове за мъгла на 156.
Collapse
X
-
А дали,ще има файда от това упражнение?
Халогените не светят,чак толкова в страни.
Но нищо не пречи да опиташ.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
Мдаа, не е толкова просто с моя багаж.Волана прави повече от оборот, което значи че съответния фар ще светва и угасва два пъти и то когато най-много ти трябва.Освен това ще светне и десния щото за рид контакта няма значение накъде ще тръгне магнита.Ако правеше един оборот щеше да е по лесно, ма при това положение трябват два датчика и нещо което да ги задейства ма така че когато завиеш волана на ляво примерно да се задейства само левия фар и то да остане светнал докато въртиш волана до края, в това време десния фар трее да е умрял.И обратно.По скоро на рейката трябва да е изпълнението щото там движението е праволинейно а на волена е въртеливо и то повече от оборот.Пак си усложних живота деа, тамън се заклех че след присаждането на втори еърбек няма правя нищо...По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеСложи си още една ръчка за мигачи и си я цъкай като завивашПо-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеМдаа, не е толкова просто с моя багаж.Волана прави повече от оборот, което значи че съответния фар ще светва и угасва два пъти и то когато най-много ти трябва.Освен това ще светне и десния щото за рид контакта няма значение накъде ще тръгне магнита.Ако правеше един оборот щеше да е по лесно, ма при това положение трябват два датчика и нещо което да ги задейства ма така че когато завиеш волана на ляво примерно да се задейства само левия фар и то да остане светнал докато въртиш волана до края, в това време десния фар трее да е умрял.И обратно.По скоро на рейката трябва да е изпълнението щото там движението е праволинейно а на волена е въртеливо и то повече от оборот.Пак си усложних живота деа, тамън се заклех че след присаждането на втори еърбек няма правя нищо...
Comment
-
Сложи си индукционни датчици някъде около кормилните накрайници, въпросните реагират при поява/отсъствие на метал пред тях. Ще си завариш/захванеш някоя планка тук там или нещо по кормилните налрайници близо до рейката и с 2 релеца след датчиците си готов.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Варианти има различни, но аз имам един въпрос относно желаната цел:
При завой и светене само на единия халоген пътят по-добре ли ще се осветява отколкото, ако в този момент светят двата?
Или просто се цели някакъв "пиниз"?
Питам това, защото постановката за пускането на халогените при завой, без да се интересуваме от посоката е доста по-проста за реализация.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВарианти има различни, но аз имам един въпрос относно желаната цел:
При завой и светене само на единия халоген пътят по-добре ли ще се осветява отколкото, ако в този момент светят двата?
Или просто се цели някакъв "пиниз"?
Питам това, защото постановката за пускането на халогените при завой, без да се интересуваме от посоката е доста по-проста за реализация.Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Новите кочини от среден и висок клас го правят това, за да осветят по-добре дъгата на завоя. Някога номера го правеха с ротация на фаровете, което на мен по ми допада.
Иначе, с датчици върху накрайниците на рейката и всеки да пали през реле съответния фар. Ако имаше датчик за ъгъла на волана, като при фейса, можеше да го направиш електронно, през контролер, както е на новите кочини.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Ами доктора ви е отговорил.Например във фара на ауди а8 има един допълнителен фар между двата който се включва в посоката на завиване.Наскоро се чудих що на една кола дето лавираше между дупките и светва ту единия ту другия халоген докато се светна за екстрата.Все пак няма да е отделям прекалено много време, просто се замислих как да оползотворя въпросните фарове които през по-голямата част от времето бездействат.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment